Informatie in geval van schade

Wat moet ik doen in het geval van diefstal van mijn gsm?

Stap 1
Neem contact op met de klantenservice van uw provider om te blokkeren en meld dat uw apparaat is gestolen
Stap 2 (48uur)
Dien binnen 48 uur een klacht in bij de politie
Stap 3 (48uur)
Meld de diefstal binnen maximaal 48 uur bij onze claimservice op +32 26200824
Stap 4
We vervangen uw gsm door een ander apparaat van hetzelfde type (met vergelijkbare apparatuur en capaciteit).

Wat te doen bij breuk of oxidatie van mijn gsm

Stap 1
Probeer uw gsm niet zelf te repareren, dit kan de situatie verergeren
Stap 2 (5 dagen)
Meld u binnen maximaal 5 werkdagen bij onze claimservice op +32 26200824
Stap 3
Stuur uw gsm met het verzendlabel op volgens de methoden die zijn opgegeven bij het aangeven van het verlies
Stap 4
De reparatiekosten worden volledig gedekt door onze diensten of we vervangen uw gsm door een ander apparaat van dezelfde aard (met vergelijkbare apparatuur en capaciteit).